معرفی وب سایت
آموزش تدوین فیلم با ادیوس edius آموزش ادیوس,آموزش تدوین فیلم
معرفی وب سایت
یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 ساعت 17:20 | بازدید : 2641 | نویسنده : عرفان | ( نظرات )

  سلام...

 

یه بخشی تو این وبلاگ هست که ما توش سایت های مرتبط با موضوع وبلاگ یعنی تدوین، جلوه های ویژه، فیلمسازی  و... باشه رو معرفی می کنم  این دومین معرفی وبسایته!!  که تو این وبلاگ قرار می گیره

ediustraining.grassvalley.com  سایت قبلی ای بود که معرفی کردیم بعد این رو هم بگم که من بیشتر سعی دارم سایت های کم تر شناخته شده و البته ایرانی رو معرفی کنم مثلا سایت  videocopilot.net   رو که همه می شناسن و احتیاجی به معرفی نداره پس الان تو این مطلب قصد دارم سایت گروه کاملیون رو بهتون معرفی بکنم شاید خیلی از قبل بدونن و تو این سایت رفته باشن پس من پیشاپیش از اون ها معذرت خواهی می کنم

در این سایت ویدئو های آموزشی افتر افکت و 3ds max و maya و... اون هم به زبان فارسی برای دانلود وجود دارد. تالار گفتمان سایت جایی برای رفع مشکلات و یادگیری بیشتر است پیشنهاد می کنم فقط یک بار بازدید کنید هیچ حرفی ندارم روی عکس کلیک کنید

  آقای  شاهرخ جهان زاده  مسئول بخش جلوه های ویژه وب سایت کاملیون هستند

 

استقبال از این نمونه کارها از طرف کاربران وب سایت خوب بود و  همین استقبال برای ایجاد انگیزه در ارائه آموزش این نمونه  کار جلوه های ویژه به زبان فارسی  تاثیرگذار بود . امیدوارم حمایت کاربران ازاین همه تلاش  برای ادامه این روند و ارائه کارهای بهتر  ، همواره باشد .




موضوعات مرتبط: معرفی وب سایت , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست




می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظرتون راجع به این وبلاگ چیه؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 413
بازدید کل : 31877
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 93
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 30
:: کل نظرات : 93

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 44
:: بازدید ماه : 413
:: بازدید سال : 1892
:: بازدید کلی : 31877